Bakgrunn

FB

søndag 30. desember 2012

Julen på hell!

Snart er julen over og julepynten skal bort. Jeg pynta ikke til jul før 22 desember, men gleder meg allerede til å få pynten vekk igjen. Jeg tørket støv rundt pynten nå i helgen og kjente allerede da jeg hadde lyst til å ta det bort. Men skal få stå til neste helg om ikke annet, ungene synes jo det er så fint med nissene og ikke minst juletreet. Ifjor tok jeg bort nissene og den andre pynten i stuen før nyttår, men lot juletreet stå. Men skal få stå til neste lørdag i år


Noe som virkelig skal fornyes etter nyttår er blomstene her i huset. Se bare på den stakkars orkideen min, nesten alle blomstene har falt av bare de siste dagene. Tror faktisk jeg bare kaster den slik den står nå, for ser veldig kjipt ut.


Etter jeg hadde pynta til jul synes jeg ikke adventsfatet passet lenger. Det var jo lilla og det meste annet hadde røde detaljer i seg. Så da tok jeg bort ett lys, ordnet litt om og satte rød nissene mine på fatet i steder. Samt et lite rødt juletre i filt som er kjøpt på Søstrene Grene for mange mange år siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.