Bakgrunn

FB

tirsdag 18. desember 2012

Vi ordner til jul, uke 10 - sluttføring!


På Facebook eksisterer det en gruppe som kalles Vi Ordner til Jul. Her legges det ut lister for å få innsiden og utsiden i huset klart til jul. Jeg har sett disse listene presentert på flere ulike forum, deriblant Babyverden hvor jeg har vært forums bruker i flere år. Jeg velger å presentere disse listene på bloggen min i år.


Uke 10 - Sluttføring



Denne uken er det på tide å ta et skritt tilbake og se hvordan vi ligger an.

1. Finn frem alle listene du har laget til nå.
2. Gå over rommene i ukenes rekkefølge. Sjekk at alt er gjort ferdig i hvert rom.
3. Gå over handlelister, gavelister, kortlister, bakelister osv. Hvordan ligger du an? Det blir ingen nye lister denne uken. Lister er ikke bra om de bare blir liggende. Finn frem en bok eller perm og samle sammen de du alt har laget i de. Få oversikt!

Nå skal alt være ferdig, og du er klar til jul. Nyt de siste dagene og alt arbeidet du har lagt ned de foregående ukene. God jul!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.