Bakgrunn

FB

onsdag 5. desember 2012

Julegaveinnpakning

 

Jeg har begynt å pakke inn julegaver. Jeg tar det i steg, så de som skal sendes bort har jeg pakket nå, for så å ta de til familien her noe senere.

Planen i år var at jeg skulle bruke gråpapir, hekletråd og egenproduserte til-fra lapper



 Begynn med å pakke inn presangen i gråpapir.


 Bruk rød bomulls hekletråd til bånd.


Her er nærbilde av til fra lappene.

 

Og den ferdig pakken.


 Alle pakkene jeg tok idag samla, synes det ble ganske så enkel og fin innpakning.
Noen har bursdag i forbindelse med jul og da brukte jeg bare hjertelappene til å skrive på uten hekledelen.

Jeg feste kjøpe til fra lapper på de gavene som er til barn, så de ikke skal klare å plukke på gaven og sette noe i halsen eller noe. På en måte blir det jo en ekstragave også med heklehjerter og de små nille-hjertene festa på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.