Bakgrunn

FB

søndag 16. desember 2012

Innpakning av peppermynte

Her kommer min versjon på å gi bort hjemmelagde julegaver i år.  
Jeg har laget et par porsjoner med peppermynte og gitt bort, en til barnehagen og to i førjulsgave til min far. 

Har har jeg laget to Heklelykter og satt på julebånd.


Klipp til et par små rundinger av matpapir som passer oppi glasset.


Legg matpapir og peppermynteknappene lagvis i glasset.


Dekorerte med hvite sløyfebånd med hjerter som er passende til julen.
Og for at mottaker kan bruke glasset til t-lys etter jul så sendte jeg med ekstra sløyfer.
Hjertene jeg hengte foran er fra Princess og jeg synes det ble veldig dekorativt.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.