Bakgrunn

FB

onsdag 12. desember 2012

Snø sa du?

Nevnte noen snø?

Her i Sandnes har det virkelig snødd hele dagen, helt fra jeg stod opp litt over syv idag morges. Og jammen snør det ikke enda nå over 12 timer senere. Jeg målte det til 12 cm på flat mark tidligere idag, nå ser det minst ut som 30 cm når jeg kikker ut på terrassen.

Her litt stemningsbilder utenfor tatt nå ikveld.


 Ute på terrassen står den fine lysbusken min, jeg har hatt den i mange år nå og er veldig glad i den.


Tatt fra terassedøren utover, døren er ikke mulig å åpne.
Du kan jo se oppå gelenderet hvor mye snø som er kommet idag.



1 kommentar:

  1. Så koselige med snø. Blir så julestemning av den. Her er det meldt masse regn til helgen, og håper virkelig ikke det blir + grader..

    Lagt ut oppskriften til risbollene på bloggen.

    Ha en god natt!
    Tonje Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.