Bakgrunn

FB

torsdag 5. januar 2012

Fra ryddig til kaos

Jeg har tatt en skikkelig gulvvask etter jula idag. Den typen hvor alt som står på gulvet ryddes ut av rommet før gulvene vaskes. Da er det så mye lettere å gjøre rent.

Men når man har unger så er det ikke altid bare hyller og kommoder som er i stuen. I vår stue har vi et hjørne med plass til leker til ungene. Slik ser det ut, vel å merke uten kasser og diverse der.


Rent og ryddig ikke sant?


Ser bare ikke fullt så pent ut når lesestol, lekekiste og kasse med duplo er på plass.

Jeg er av den oppfatning at "leker er rot". Jeg er så ryddig og organisert av meg at det ikke passer inn. Men på den annen side så er det jo klart de skal få ha sine leker i stuen. Inntil de er så store at de bare kan leke på rommene sine. Men akkurat nå er det ikke aktuelt, siden vi ikke vil slippe toåringen i trappen alene opp og ned.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.