Bakgrunn

FB

torsdag 5. januar 2012

Strippet

Slik ser sofakroken ut når den er strippa for julepynt og dilldall.

Jeg er veldig glad i sofaen min, selv om den begynner å dra på årene. Den har klart seg gjennom to småbarn med tilhørende gulp uten å bukke under.

Ved et tilfelle klarte eldstemann og bæsje i den og, men ikke noe en vask av trekket kunne fikse. Og det uten at trekket egentlig kan vaskes, eller det sier hvertfall vaskeanvisningen. Men lett vaskeprogram på 30 grader med Milo har den klart to ganger uansett.


Sofaen heter Sienna og kommer fra Skeidar. Jeg betalte 7995,- på tilbud for en 3+2 seter, usikker på når det var egentlig. Men tipper den ble kjøpt i 2006 eller noe deromkring.

Den er ikke for salg lenger på Skeidar ser jeg av nettsiden, men den som ligner mest er en som heter Linnea.

Ikke altid løpere og ting blir liggende så lenge på bordet likevel med to små barn. Bordet er et enkelt Lack bord fra Ikea, det skal byttes ut med et nytt ett om en stund. Det er noe oppskrapet etter ungene har lekt oppå det. Derfor noen flekker som er greie og skjule med lysfat og diverse.

Putene kommer fra Princess. De har akkurat hatt røde trekk på seg siden det var jul. Har også grå matchende trekk til sofaen, lyse lilla lavendel farga trekk og sorte med mønster i sølv i skuffen. Byttes ofte ut etter humør eller nye farger i stuen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.