Bakgrunn

FB

fredag 13. januar 2012

Lysfat

Enhver interiørinteressert og interiørblogger med respekt for seg selv har lysfat. Jeg har flere plassert rundt omkring, store som små. Det siste nye jeg har på spisebordet er min stolthet. Det er det fineste av de alle. Det har akkurat blitt innkjøpt og ferdig, eller ferdig blir det vel kanskje ikke. For skal nok bytte ut ting oppå der, men av ting som var i hus allerede så er det dette jeg har å by på nå.


Her er fatet i sin helhet.


Oppå sitter to små englefigurer fått av min mor. De var vel opprinnelig tiltenkt på rommene til ungene, men som jeg sa til henne- de gjør seg bedre som pynt i stuen inntil videre.

 

Fatet litt på avstand. Til venstre to sølvhjerter fra Huset på Landet på Malmheim.

 
Jeg har ikke noe fast sted jeg kjøper kubbelys. Jeg har hvite lys hele året, hater gult så det kommer ikke i hus selv til påske. Er veldig glad i fargen rødt, men ikke på lys selv til jul. Så her er altid lyd hvite uansett årstid!

Disse lysene kommer fra litt ulike steder. Har ingen klare favoritter hverken i pris eller varighet. Det største kommer fra Ikea. Det miderste fra Obs og de lave er også fra Ikea. De koster 15 kroner for 4 stykker. Små gode og enkle lys. Når det er sagt er jeg veldig fornøyd med alle lysene fra Ikea.

Duftlys er noe annet jeg elsker. Hver gang Ikea besøkes tar jeg altid med meg Vanilje duften der ifra. Har også hatt Durancelys fått i gave, men prisen er noe annen til at jeg kan kjøpe det til meg selv som hverdagslys hele tiden. 

2 kommentarer:

  1. Jeg liker også vaniljeduftlysene fra Ikea. Pleier alltid å kjøpe med meg mange der de gangene jeg er der :) Har også et durancelys, men det tenner jeg ikke så ofte jeg heller. Er i en litt annen prisklasse, men dem er veldig fine da :)

    ps. Du må åpne kommentarfeltet ditt slik at alle kan legge igjen kommentar hos deg. Jeg får ikke til å kommentere med min bloggadresse nå siden jeg kun får velge blant få. Så må kommentere med en gammel blogspotkonto.

    KAYSO
    http://kayso.net

    SvarSlett
  2. Takk for tipset om kommentarene, tror jeg fikk fikset det nå.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.