Bakgrunn

FB

onsdag 11. januar 2012

Interiørblader

Det er ikke lett å finne frem i jungelen av interiørblader. Har du ønske om å begynne å abbonere på et vil jeg anbefale deg og se litt på nettsidene, legge inn et prøveabbonement (og ofte få fine gaver) eller kjøpe et blad i butikken. Finner du ikke helt det du er på jakt etter søk videre. Det finnes mange fler enn jeg lister opp her.

Jeg abbonerer på BoligPluss. Det har jeg gjort en god stund nå og angrer ikke et sekund. Det gir meg akkurat det jeg søker etter i et interiørblad, pluss litt til. Det har mange gode reportasjer, mange ulike stiler og ikke minst liker jeg spalten hvor en selv kan melde inn gode tips og ting man har gjort hjemme.

Tommel opp og ti poeng fra meg!!


Et blad jeg noen ganger kjøper på butikken om jeg kjeder meg, er syk eller trenger noe å lese er Rom123. Jeg har også ved et tilfelle hatt prøveabbonement på dette, men føler likevel ikke det er helt meg. Men det er for all del et veldig bra blad med mye godt inni.


Jeg har også lest endel Bonytt. Men dette bladet føler jeg ligger mer på eksklusive hus og reportasjer, og ting som er litt utenfor mitt budsjett. Mulig jeg ikke har leita godt nok, eller vært uheldig med de bladene jeg har lest. Et midt på treet blad altså.



Et blad jeg faktisk ikke har lest, men bare sett i bladhyllene er BoligDrøm. Men da er det jo heller ikke så lett for meg å si hvilket type blad det er eller hvordan reportasjene er. Men det jeg har sett på nettet virker veldig tiltalende, så mulig dette må kjøpes og leses neste gang det er aktuelt.

Bo bedre er et blad jeg har lest et par nummer av, men ikke nok til å tilegne meg veldig innsikt i hvordan det er. Men i første øyekast ser det ut som et veldig bra blad.




Kom over et innlegg i en annen blogg, Emmelines- som også omhandler bolig og interiørblader.


Når det er sagt så er jeg ikke så fan av mat og helse reportasjer i bolig og interiørblader. Jeg ser ikke helt sammenligningen, og hvorfor alle blader må skrive om sunn mat og mat i det hele tatt. Da leser jeg heller Hjemmet etter min mor.

Er du interessert i abbonere på et nytt blad håper jeg du finner frem i jungelen og får mange gode stunder i sofaen med et godt blad.