Bakgrunn

FB

tirsdag 26. november 2013

Årets julegaveinnpakking

Ifjor var det enkel innpakking med gråpapir, rød bomullstråd og hekla til fra hjerter som gavene fra oss ble pakket inn i.  I år blir det også enkelt, men noe mer farger på papiret siden jeg kom over rødt og hvitt gråpapir. I tillegg skal jeg bruke gavebånd med God Jul skrevet på og årets til fra lapper som jeg har skrevet om -her-


De to små med God Jul på i rødt og hvitt kjøpte jeg når de la ned Maxi Stormarked i Sandnes. De med 4 typer bånd på en rull er kjøpt i år på Coop Obs. Jeg har også et papir med nisser på som nok blir brukt til barnas gaver. Men det er fremdeles et papir som kan sorteres som papp avfall.

Husk at glansa papir skal sorteres som restavfall!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.