Bakgrunn

FB

onsdag 13. november 2013

Vi ordner til Jul



Vi ordner til jul - Samleliste

 Ifjor laget jeg innlegg her på bloggen med hvordan man kan få orden i huset til jul. Dette er ikke lister jeg har kommet på selv men som jeg har sett publisert på nettforumet Babyverden og nå i en Facebook gruppe som heter "Vi ordner til jul" Jeg har selv aldri jobbet slavisk ut fra disse listene, men hvis du ønsker å komme i orden før jul kan de være en start for hva man skal tenke på. 

Siden det er ett år siden velger jeg nå å legge ut samle liste med linker til alle 10 ukene hvis du vil hente tips til vask og rengjøring av ditt eget hjem!






Uke 1 - Inngangspartiet
Uke 2 - Gangen
Uke 3- Vaskerom/bod
Uke 4 - Garasje/utebod
Uke 5 - Baderom/do
Uke 6 - Hovedsoverom
Uke 7 - Andre soverom
Uke 8 - Kjøkken
Uke 9 - Stuen
Uke 10 - Oppsummering

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.