Bakgrunn

FB

lørdag 2. november 2013

Julen på Ikea

Tenk at det er alt blitt november og det er bare en måned igjen før desember med juleforberedelser, advent og alt det kjekke som skjer på denne tiden av året. Men julepynt har det allerede kommet mange steder og butikker. Jeg synes det er veldig kjekt å kikke på julepynt i butikker selv om jeg ikke skal kjøpe noe nytt. Gøy å se hvordan årets nyheter ser ut, hva som blir inn og hvordan det dekoreres ikke minst.

En av de butikkene det er ekstra gøy å ta en titt på julen i er Ikea synes jeg. Her kommer også julevarene tidlig og allerede før kalenderen viser november er de på plass. For tidlig synes kanskje noen men det har også sine grunner til at butikkene setter julen opp så tidlig. 

Jul og vinter på Ikea


Øverst er det mange glasskuler i hvitt og sølv -her- er link også til andre farger
Har du ikke ønske om å ha juletre i huset kan kanskje denne i papp være noe for deg. 
Ikke helt min stil å henge rosa julekuler på treet, men i rett setting kan det være fint. 


Gavepapir har de alltid stort utvalg av på Ikea, julen er heller intet unntak. 
Jeg er veldig glad i halmhestene og har flere i mitt sortiment til jul. 
Hjerter i rotting til dekor finnes -her-
Og hjerter som henger på bildet til venstre linkes til -her-

For å se alt utvalget i kategorien "jul og vinter" på Ikea trykk på -denne- linken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.