Bakgrunn

FB

lørdag 16. november 2013

Ny dekor i stua

Avogtil når jeg tørker støv og vasker hjemme setter jeg alle pyntetingene på bordet og prøver å være kreativ når jeg setter de tilbake. Noe bytter plass, noe settes vekk og noe nytt kommer inn.


På svevehylla over TVen står den hjemmelaga lysballen min, sammen med to grå sink hus, en liten hjerteramme og et reinsdyr som jeg kjøpte i Danmark i sommer.

Sammen med Geo lysestaken fra Kremmerhuset, står Corokia planten i den fine Alve vasen og to ugler. Den store hvite uglen husker jeg ikke hvor er fra, men den i sølv er kjøpt i Danmark i sommer den og.

Lysfatet ble også styla på nytt igjen og har nå et hvitt trehus fra Kremmerhuset, en sort enkel lysestake fra Kid og en t-lys lykt med ugle-anheng på fra Coop Obs. Fremst på lys fatet er det en hjortefigur i sølv som er ganske så dekorativ.

Nå blir nok tingene stående slik frem til jeg skal pynte til jul. Lysfatet blir da erstattet med adventsfat med hvite lys med tall på. Dette har jeg planlagt litt hvordan skal bli seende ut i år, kommer tilbake til dette når det er klart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.