Bakgrunn

FB

onsdag 6. november 2013

Black and white soverom


Jeg er og har alltid vært veldig glad i sorte og hvite detaljer. Og på soverommet mitt er det mange av disse enkle detaljene. Jeg har laget bildecollagen under for å vise alle disse detaljene.


Jeg har en vimpelrekke fra Ebay hengende oppe ved taket.  
Jeg har et bilde som jeg har malt selv i sort.
Over sengen henger lerretet jeg har laget selv og veggordet fra Dixie
På Malm kommoden står en sort/hvit lampe og på veggen henger en grå knagg
Foran vinduene henger de fine gardinene som jeg er så glad i.
Like ved vinduet henger det tre bilder i sort ramme. 
Og det siste tilskuddet i familien er sommerfuglveggen jeg har laget. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.