Bakgrunn

FB

søndag 10. november 2013

Ergorapido i bruk

Helt fra jeg vant min Ergorapido støvsuger på en blogg i mai 2012 har den vært i daglig bruk. Jeg er så fornøyd at jeg lurer på hvordan jeg klarte meg før.

Mulig det fungerte før barn, men etter de forstår jeg ikke hvordan jeg klarte meg. Det å tråkke på smuler, støv og matrester er det verste.


Før og etter. 

Det er bare å sveive rett over støvet en gang eller tre, og vips så er alt støvet vekke. Det er virkelig så enkelt. Noen ganger kan smulene sitte godt ved listen mot veggen, men opplever ikke dette som et stort problem.



Film når jeg støvsuger under bordet på kjøkkenet etter barna har spist kvelds.
Når det er litt mørkt som under bordet her kommer lysene med i front veldig godt med.

Jeg vil virkelig anbefale denne støvsugeren på det varmeste til alle som har barn, og alle andre. 
Prisen på disse ligger rundt 1000 kroner, og de finnes i mange ulike farger. Ikke minst er det ofte kampanjer på de med priser ned mot 500 kroner. Det finnes også en enklere modell uten en liten uttagbar støvsuger. 

Du kan lese mer om de på Electrolux sine egne sider -her-

Årets julegavetips?

1 kommentar:

  1. Hei du frøken Hege! Så fin blogg du har! Har lagt meg til som følger her hos deg jeg. Sjekk gjerne giveaway inne hos meg. Ha ei topp ny uke!!!
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.