Bakgrunn

FB

onsdag 27. november 2013

Sneak peak!

I anledning at bloggen min fyller to år som jeg skrev i -dette-  innlegget vil jeg sende en liten førjulsoveraskelse til en av dere som vil følge meg på Facebook eller Google.

Les mer -her-


Så jeg har pakket inn en liten gave med et lite hint utenpå med hva som er inni. 

På dagen den 12 desember når det er to år siden jeg satt her og skrev det første innlegget på min blogg så vil jeg trekke en vinner som får denne søte gaven i posten før jul. Det er noe inni der som kan passe til å pynte og lyse opp. Det var alle hintene dere får.

Deler du med venner på egen facebook side blir jeg ekstra glad!

Har du ikke deltatt se -her-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.