Bakgrunn

FB

søndag 24. november 2013

Til fra lapper

Ifjor heklet jeg røde hjerter som jeg hang på Til fra lapper som også var hjerter. - Her - er innlegget jeg skrev om det ifjor. I år funderte jeg veldig på hva jeg skulle gjøre, men kom frem til at jeg ville ha noe med stjerner. Jeg lurte først på å hekle en stjerne i hvitt, men etter å ha prøvd meg frem på ulike oppskrifter jeg fant og kasserte fordi jeg ikke fikk det til så ble den planen lagt bort. Men jeg la ikke vekk stjerne ideen, for noe med stjerner måtte det bli.

Jeg leita etter noe å bruke i "hobbyskuffen"  min og fant frem stjerner i to ulike former. Jeg kjøpte enkle papirtags på Familieskatter  og skal sammen kombinere dette til årets til fra lapper.


Jeg setter en knapp på at det kommer til å bli strålende fint sammen med innpakningen som jeg også har planlagt. Må faktisk snart pakke inn noen gaver også, siden vi skal ta med de når vi reiser til familie i slutten av måneden.

1 kommentar:

  1. Åh, takk for inspirasjon! Har laga eigne tags eg også i år, og ein liten ekstra spiss på pakkane :) Sjekk det gjerne ut!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.