Bakgrunn

FB

tirsdag 12. november 2013

Tupperware Potato Smart

Jeg prøver å være flink å oppbevare frukt og grønnsaker slik det anbefales slik at det holder seg lenger. Men en ting som kan være en utfordring på det området for meg er å holde potetene fine over tid, altså mer enn 2-3 dager. Derfor var lykken stor når jeg kom over Potato Smart boksen beregnet for akkurat oppbevaring av poteter fra Tupperware.

Til 249 kroner får man denne sorte og grønne boksen. Den er lystett og skal være optimale oppbevaringsforhold for poteter om man setter den litt kjølig. 


Gleden var stor da boksen kom i hus og her er den allerede i bruk.
Det skal visst nok være plass til nesten en pose med 5 kg poteter. 

Den er som sagt sort og grønn og tar seg godt ut hvor man enn velger å sette den. Her er den plassert oppå kjøleskapet som er stedet hvor jeg brukte oppbevare posen med poteter, bare at denne boksen ser mye bedre ut.

Kjenner du en Tupperware selger eller skal i party der nå før jul vil jeg absolutt anbefale denne boksen til noen som har alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.