Bakgrunn

FB

mandag 18. november 2013

Lyslenker til dekor

  Jeg har hengt opp en liten lyslenke med stjerner på ute på kjøkkenet. Der har jeg diverse stjerner i dekoren likevel i rommet så den passet fint inn. Jeg hadde samme lenke ifjor rundt julekortene, men nå får den henge over det fine veggskapet mitt.   


Jeg synes den er dekorativ selv uten lysene på.


Men når skumringen kommer og mørket faller på er det ekstra koselig å tenne lysene i den og kose seg inne i denne mørke årstiden.


En lignende lenke bare med snøfnugg henger over speilet i gangen, denne hang på samme sted ifjor også. Denne lenken med lys har de på Ikea også i år, den heter Stråla og har 10 lys.  Den kom med sugekopper på snøfnuggene, men disse har jeg fjernet.

Jeg synes det er veldig koselig å lyse opp vinteren med lys inne, både elektriske og stearinlys. Gleder meg til jeg kan henge opp mine nyinnkjøpte adventsstjerner i vinduet på kjøkkenet til advent. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!! Jeg vil svært gjerne besøke din blogg om du har en så del den gjerne med meg.